Náplň práce:
– Přejímání požadavků od našich zákazníků (email, telefon).
– Evidence dokladů a komunikace s účetní.
– Plánování jednodušší práce IT technikům do jejich kalendářů.
– Vedení kanceláře.
Požadujeme:
– Dobré organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost.
– Týmový duch a schopnost dotahovat věci do konce.
– Ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
– Pracovní úvazek HPP, pracovní doba 8:00 – 16:30.
– Nástupní plat 30000 – 35 000,- Kč dle zkušeností s postupným růstem.
– 5 týdnů dovolené,1 sickday za každý odpracovaný rok ve firmě.
– Stravenkový paušál, benefit karta eBenefity.
– Firemní notebook, telefon + neomezený internet a volání.
– Placené přesčasy, možnost seberealizace ve vybraných projektech.
– Firemní slevy na IT sortiment a FVE.
Sociální sítě